Menu
header photo

Mesin Cendawan Bimbo

Pembekal Mesin Cendawan No. 1 di Malaysia

Tauke Cendawan Tertinggi di Malaysia?

November 5, 2017

CE TEKA .. RUMAH CENDAWAN SAPE NI .. ??

 

 
.
alamak .. masa singgah farm dia ari tu .. taukey besau n panjang dia tak de.. opss bkn panjang,, tinggi.. hahahaha..
.
saya rasa taukey ni merupakan taukey cendawan tertinggi kt mesia .. boss Mohd Lutfi Mohd Arshad pn kalah .. hahahahah..
.
asalnya pernah kerja mkn gaji agak selesa jugak.. tp akhirnya berhenti n bukak farm sendiri .. 
.
dlm tempoh yg agak singkt beliau sgt cepat membangunkn fasiti2 di farm nya.. ni semua gara2 bag cendawan yg dibekal kan otai Wan Naimah pada peringkat awalnya..
.
kata beliau.. kalau org lain bleh.. kawang pun boleh .. 
mmg terbaek lah bro..
.
kami di BIMBO TRADING hanya mampu bantu merekemenkan mesin ape yg sesuai utk projek cendawan beliau..
.
so.. ce teka milik siapakah farm ini..??
.
#JutawanCendawan
#Cendawan
#PembekalMesinCendawanNo1Malaysia
.
www.mesincendawan.com

Go Back

Comment

Blog Search

Blog Archive

Comments

There are currently no blog comments.